Beleid en Organisatie2019-02-13T08:49:29+00:00

Klachten & Klanttevredenheid

Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel, richting vraag- en gastouder. Wij proberen maatwerk te leveren in de dienstverlening, maar fouten kunnen natuurlijk worden gemaakt. Ons verzoek is dan ook om eventuele ontevredenheid aangaande de opvang of de administratie aan ons te melden, zodat wij dit kunnen bespreken. Hieronder treft u onze klachtenprocedure waar u gebruik van kunt maken.

Tweede Thuis is geregistreerd bij De Geschillencommissie Kinderopvang en Peuterspeelzalen, een onafhankelijke organisatie waaraan ook het Klachtenloket Kinderopvang verbonden is.

Klanttevredenheid staat hoog bij ons in het vaandel

Klacht melden

U meldt uw klacht bij uw contactpersoon van Gastouderadviesbureau Tweede Thuis. Zij zal dan de situatie met u doornemen en met u zoeken naar een passende oplossing.Of u mailt uw klacht naar klacht@gobtweedethuis.nl. Hierin vermeldt u een omschrijving van uw klacht. Binnen 48 uur ontvangt u een bevestiging van uw klacht. Wij streven er naar om binnen een termijn van 4 weken voor u een passende oplossing te hebben gevonden.

Wordt uw klacht niet naar tevredenheid behandeld of opgelost, maak dan binnen 12 maanden uw klacht kenbaar bij De Geschillencommissie Kinderopvang en Peuterspeelzalen. Dit kan via het Klachtenloket Kinderopvang op www.klachtenloket-kinderopvang.nl. Via dit loket wordt geprobeerd de klacht eerst op te lossen met behulp van algemene en procedurele informatie, advies, bemiddeling of mediation.

Gegevens van De Geschillencommissie Kinderopvang en Peuterspeelzalen:
Website : www.degeschillencommissie.nl
Telefoonnummer : 070-3105310
Website klachtenloket : www.klachtenloket-kinderopvang.nl.

Neem Contact Op